Fogyás 60 éves korban


Megjelent: Itthon Otthon van Idősebb korban is sokan szeretnénk fogyni annak érdekében, hogy jobban érezzük magunkat a bőrünkben és egészségesebbek legyünk.

A gyors és egyszerűnek tűnő megoldásoknál fontosabb, hogy a szervezetünkben zajló élettani folyamatokat ne hagyjuk figyelmen kívül. Az Ízületőr szakértői tippeket adnak fogyás 60 éves korban sikeres és egészséges mértékű fogyáshoz, továbbá elmondják, hogy miért tesz jót a testsúlycsökkenés az ízületeinknek.

fogyás 60 éves korban

A fogyás nem csak a külsőről szól. Ráadásul a testsúly csökkentése jelentősen mérsékli a cukorbetegség és a metabolikus szindróma kialakulásának esélyét is.

fogyás 60 éves korban

Hogyan fogyhatunk sikeresen? Mindenekelőtt mindig tartsuk szem előtt, hogy bármit is ígérjen egy hangzatos diéta, hetente legfeljebb 0,6 kg súlyvesztés ajánlott!

Hogyan fogytam le 10 kilót 40 éves kor felett? Avagy sikeres fogyás 50 felett!

A sikeres testsúlycsökkentés titka a diéta megtartása és a mérsékelt intenzitású fizikai aktivitás. Mérsékeltnek akkor nevezzük a fizikai aktivitást, ha a légzésszám és a pulzusszám emelkedik, így mozgás közben beszélgetni még tudunk, énekelni azonban már nem.

fogyás 60 éves korban

Ilyen mozgás lehet a dinamikus séta, az úszás, az aquafitnesz, a lassabb kerékpározás, de a kertészkedés vagy akár a takarítás is. Ne feledjük: ahogy a fogyáshoz sem elegendő, ha gyors megoldást várva kipróbálunk minden divatos diétát, úgy hosszú távon a fájdalomcsillapítás sem elég, ha ízületi panaszokkal küzdünk! Fogadjuk meg az Ízületőr szakértőinek tippjeit: sportoljunk mértékletesen, fizikai állapotunknak megfelelően, ügyeljünk ízületeinkre, mindig melegítsünk be, és ne feledkezzünk meg a nyújtásról sem!

fogyás 60 éves korban

Porcaink állapotának megőrzése érdekében pedig használjuk kúraszerűen a patikákban kapható glükózamint és kondroitint tartalmazó porc­építő készítményeket!