Hogyan lehet zsírvesztést okozni a gluteus maximuson


Unod már az edzést, az etetést és a kiegészítést, de soha nem látod az eredményeket?

hogyan lehet zsírvesztést okozni a gluteus maximuson

A lábak hátsó részének anatómiája A lábak hátulja, amint említettük, három csoportra osztható, amelyek sok izmot tartalmaznak. Nem kényelmes számunkra mindegyiket leírni, mivel nem az anatómia professzorának vagy bármely biomechanikának a képzésére összpontosítunk, hanem azokra az emberekre, akik eredményeket érnek el ebben a régióban.

Hogyan lehet nagyobb feneket szerezni műtét nélkül - Old School Labs

Ezért értsük meg a lábak hátsó régiójának első részét, mint a hátsó csípőizmok csoportosulását mély és felületesbeleértve a gluteust maximális, középső és minimumaz ikreket alsó és felsőbb osztályúakaz obturatort internus, a külső obturator, a quadratus femoris és a piriformis.

Ezek összekapcsolódnak az addukció, az elrablás, a rotáció oldalról a mediális feléa csípő hajlításával és a csípő meghosszabbításával. Végül a harmadik rész izmait, amelyek nem tartalmazzák a tarsussal közvetlenül összefüggő izmokat, a gastrocnemius, a soleus és a hogyan lehet zsírvesztést okozni a gluteus maximuson alkotják, amelyek mind az Achilles-ínbe illeszkednek, és olyan mozgásokban vesznek részt, mint a térd hajlítása.

De miért kell ilyen hangsúlyosan edzeni a combizmat?

Karcsúsítson egy hónap alatt

Figyelembe véve a régiót alkotó sok izom összetettségét, nehéz figyelmen kívül hagyni a régió tisztességes munkáját. Az esztétikai tényező előtt érdemes emlékezni arra, hogy ezek az izmok alapvetően funkcionális mozgások, amelyek az fogyás ray sahelian végtagokat érintik. Ezenkívül összehasonlíthatatlanul fontosak az elülső lábizmok erejének és erejének kiegyensúlyozásában.

Ennek oka például az, hogy megfigyelhető, hogy egyes hogyan lehet zsírvesztést okozni a gluteus maximuson hajlamosak hangsúlyozni súlyzós edzésüket az elülső lábizmokra, figyelmen kívül hagyva a hátsókat.

Az eredmények általában az izmok egyenetlenségéből fakadó sérülések.

Tippek a lábak hátsó részének optimalizálására és felépítésére

Így felvázolunk néhány olyan paramétert, amelyeket javaslataként használhat az edzés során a szóban forgó izmok fejlesztésére vagy felépítésére. A holtemelés az egyik erőteljes gyakorlat a gyönyörű test felépítéséhez, de még inkább a nagyszerű lábak felépítéséhez.

Nem ismerek olyan jó sportolót, sem férfit, sem nőt, aki jó testet és még több, jó lábat épített volna fel anélkül, hogy karrierje során holtversenyeket tenne. Ez a gyakorlat a borjú régióból a felső trapéz régióba fog toborozni.

Ezenkívül kétségtelen, hogy ez talán a leghatékonyabb gyakorlat a gluteus maximus számára, mivel még a térdhajlások is kevésbé toboroznak ebben a régióban, nagyobb hangsúlyt fektetve a combizomra.

Fontos felhívni a figyelmet arra, hogy egyes embereknek lehetnek bizonyos korlátai a holtverseny végrehajtása során, és hogy ez egy olyan gyakorlat, amelyhez a lehető legtökéletesebb SZÜKSÉG kell a technikának, hogy ha sérülésekkel kapcsolatos hátrányok merülnek fel, akkor tartsa be a rossz testtartást. Ezenkívül az ehhez a gyakorlathoz szükséges alaptámogatásokat intenzívebb készletekben, például az övben kell figyelembe venni.

Acél zsírégető mellékhatások

Végül mindig emlékezzen arra, hogy minden egyes edzésen, amely magában foglalja a holtversenyt, jól gyógyuljon, mivel a szükséges izmok, különösen az ágyéki régióban lévők, maga a quadratus lumborum és a gerinc erektúrái idő telik el.

Ennek oka, hogy az erőteljes gyakorlatot övező számos mítosz mellett kevesen tudják, hogyan kell végrehajtani, és kevesen ismerik a szögelések alkalmazását konkrét toborzásokhoz.

A legtöbben úgy gondolják, hogy a guggolás elsősorban négyfejű gyakorlat, és valójában akár 90 fokig is végezhető, ez négyfejű gyakorlat és térd körüli felső kerítéssel. A 90º-os vonalon túl azonban a zárt láncmozgásokban nagyszerű hatást gyakorolnak a comb hátsó izmai, amelyek kifejezetten a térdeket hajlítják és ebben az esetben segítenek a térd meghosszabbításában.

hogyan lehet zsírvesztést okozni a gluteus maximuson

Így megérthetjük, hogy amellett, hogy a mély guggolás nagyszerű gyakorlat a lábak hátsó részének toborzásához, ez egy olyan gyakorlat is, amelynek térdénél sokkal kisebb a túlterhelés, mint a 90º-os guggolásnál, ahol elsősorban csak a négyfejű izmok vannak. Elengedhetetlen, hogy a szabad guggoláshoz tiszteletben tartsuk a technikát, különösen az ágyéki régióban és a csípőben, elvégre e régiók tökéletes mozgása nélkül a túlterhelés függőleges vonalban hajlamos leszállni, nemcsak a térdeket terhelve, de főleg a gerinc nyaki régiója.

Számunkra nem kényelmes belemenni a kivitelezés érdemei közé, önmagában a gyakorlatba, de érdemes emlékezni arra, hogy a rudat a vállak hátsó részén kell támasztani, és nem a trapéz emelkedő részén, hogy ez a mozgás képes legyen helyesen fordulnak elő, és tiszteletben tartják a test guggolásának biomechanikáját.

hogyan lehet zsírvesztést okozni a gluteus maximuson

Talán a testépítő sportolók nagy súlyával kombinált gyakorlat nehézsége miatt ez egy kevéssé ismert gyakorlat. A combhajlítások, valamint a hát alsó részének rendkívüli hatékonyságával azonban az északi hajlítás sok esetben még erőteljesebb a rostok toborzásában, mint maguk az alapvető gyakorlatok, furcsa módon!

  • Acél zsírégető mellékhatások Dr.
  • Fogyás cellulit rosszabb - Hogyan lehet elveszíteni a testzsír férfiak Tuti zsírégető az ördögnyelv Fogyás feloldva A narancsbőr is meghalhat - 11 módszer a kivégzésére - Dívány Szubkután injekció, technika, injekciós helyek Hatásos-e a növekedési faktor arthrosis esetén?
  • Hogyan lehet belső combról fogyni
  • Karcsúsító fehérnemű matalan
  • Fogyni fa okozhat-e szorongás túlzott fogyást, km fogyás ideális fogyás gonzales.

A skandináv hajlítás lehetővé teszi a központi izmok nagyszerű stabilizálódását, a neuromuszkuláris kontroll iránti kérelmet és főleg az egyensúly keresését, ami elengedhetetlen. A skandináv hajlításhoz használt készletek általában LITTLE TIME Pihenést igényelnek közöttük, és például az ágyéki hiperextensionhoz hasonlóan nem olyan gyakorlatok, amelyek nagy mennyiségű, gyorsan rángatózó rostot toboroznak. Az északi hajlítás azonban annak hatékonysága és az általános magstabilizálásokra való nagyszerű alkalmazhatósága ellenére olyan gyakorlat, amelyet "akadályozhat" az általa kifejezett segítség iránti igény, vagyis partnernek kell lennie, aki segít ebben a gyakorlatban.

hogyan lehet zsírvesztést okozni a gluteus maximuson

Az idő múlásával növelheti testének súlyát, vagy növelheti a testmozgás idejét az izometriában. Mindazon előnyök és minden toborzás mellett, amelyet ez a gyakorlat az alsó lábszárban okoz, ez minden bizonnyal egy hatalmas biztonsággal járó gyakorlat is, komoly sérülésveszély nélkül kivéve a gép feloldását, amely sok kárt okozhatés hogy vezérelhető akár terhelésben, akár végrehajtási formákban stb.

Változtathatja a gyakorlat végrehajtási idejét ütemétjavasolhat olyan ütemeket, mint 3-tól 3-ig, 3-tól 6-ig stb. Ha valóban gyönyörű, erős, határozott és nagy borjakat szeretne építeni, SOHA nem zárhatja ki ezt a gyakorlatot a rutinjából!

Mikrofon injekciók fogyás,

Ezenkívül a Stiff súlyzó lehetővé teszi a lábak hátsó-laterális részén végzett munkát, valamint optimális hangsúlyt fektet a gluteus maximusra, amelyek mindegyike kevésbé toborozza a hát alsó részét, mint a súlyzó változata. A súlyzókkal továbbra is többféle döntést hozhat, oldalra helyezve a testhez, vagy akár a sípcsont elülső vonalába. Ne feledje, hogy nehezebb szettekben ajánlott öv viselése.

A megoldás, amely sok embernek segített eredményeinek elérésében, természetesen csak a helyes edzés, a helyes táplálkozás és a hatékony kiegészítés alkalmazásával.

Az ektomorfok könnyen fogynak

Nincs több csirke és édesburgonya minden nap Nincs többé tejsavófehérje Itt az ideje, hogy megtanulja, mi igazán hatékony a Tökéletes hipertrófia szempontjából, és csak azt alkalmazza a gyakorlatban, ami működik, anélkül, hogy időt pazarolna ezzel a sok hülyeséggel, amelyet emberek körbe szólva.

Van értelme neked? Következtetés: Megállapíthatjuk azonban, hogy a lábak hátsó régiójának felépítése némi gondozást és specifikus mozgást igényel, természetesen olyan alapvető gyakorlatokkal kombinálva, amelyek megszilárdíthatják a növekedést. Mindig emlékezzen arra, hogy helyes technikákkal dolgozzon, és a gyakorlatokat a lehető legtökéletesebb és legintenzívebb módon hajtsa végre.

hogyan lehet zsírvesztést okozni a gluteus maximuson

Jó edzés! Tetszett a tartalom?

hogyan lehet zsírvesztést okozni a gluteus maximuson

Kattintson az alábbi Csillagokra, és mondja el nekünk 1-től 5-ig, hogy mi az osztályzata ehhez a tartalomhoz! Átlagos értékelés: 4. Írta: Öröm számomra olvasóinként lenni, ez a tartalom nagy gonddal készült arra, hogy egészséget teremtsen a jövő generációinak.

TARGET ALL AREAS OF YOUR GLUTES - MAXIMUS, MEDIUS, MINIMUS

A partnerségekért csak vegye fel a kapcsolatot a közösségi hálózatokon keresztül. Ölelés és siker mindenkinek. Kapcsolódó cikkek.